2016. február 28., vasárnap

30+1 nap könyvkihívás - 1. nap

1. nap – A legjobb könyv, amit a múlt évben olvastál 



Moly
Cím: Vihar (Elementál 1.)
Szerző: Brigid Kemmerer

Oldalszám: 536
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Eredeti cím: Storm
Fordító: Vallató Péter
ISBN: 9789633738320
Országos megjelenés: 2014.09.19

Fülszöveg: Becca Chandler egyszer csak abban a helyzetben találja magát, hogy bármelyik fiút megszerezheti – bármelyiket, amelyiket nem akarja. Köszönhetően volt barátja hazug pletykáinak. Egy este kimenti Chris Merricket az iskola parkolójában zajló verekedésből. Chris más. Egészen más: uralja a vizet -a testvérei pedig a tüzet, a levegőt és a földet. Erősek. Veszélyesek. Halál fiai. És most, hogy ismeri az igazságot, Becca is. Nehéz titkot tartani, ha az életed van veszélyben. Amikor megjelenik az iskolában Hunter, a titokzatos új fiú, és kiderül, hogy kivételes tehetsége van a rossz helyen a rossz időben lenni, Becca eleinte azt hiszi, bízhat benne. Ám Hunter hamarosan összecsap Chrisszel, és Becca már nem is tudja, ki rejtegeti a legveszélyesebb titkot.


Miért?

Nagyon sokat gondolkoztam azon, hogy vajon melyik lehet az a könyv, amelyiket tavaly olvastam, és melyik tetszett a legjobban, így végül becsuktam a szemem, és végig gondoltam. A kép ami először beugrott, az volt, amint tavasszal kint ülök a teraszon és olvasok. Anya próbál velem kommunikálni, de én szinte meg se hallom, amikor azt mondja, hogy csináljak meg valamit duzzogva, de azért leteszem a könyvet. Majd az, amikor este fent maradtam sokáig, csak hogy elolvassam még az nap, mert nem tudtam addig várni, míg felkelek. Tisztában voltam vele, hogy jobb lenne, ha inkább az érettségire tanulnék, de nem tudtam letenni.
És mivel ez volt az első, ami beugrott, úgy gondoltam ez tetszett a legjobban. Sose voltak kimondottan kedvenc könyveim, így az ilyen posztok nálam nehezek lesznek.


Véleményem

Mint már arra rájöhettetek szeretem ezt a könyvet. Adott benne egy lány és egy fiú. Valamint még egy fiú, és ebből kialakul egy szerelmi háromszög, amiket én kimondottan nem szeretek, de elviseltem, mert annyira magával ragadott a történet, hogy egyáltalán nem zavart. Aki ismer, az tudhatja, hogy nálam ez igazán nagy szó.
Ismét egy tipikus fantasy könyv. Mostanában sok olyat olvasok, amiknek ugyanaz az alapja: egy kisváros, valahol az istenháta mögött; egy fiú és egy lány; valamelyiknek van valami természetfeletti képessége; egy harmadik személy, aki megpróbál közéjük állni; egy titok, amit nagy becsben tartanak; és olyan családtagok, aki tiltják egymásól a szerelmeseket.
Egy valami nagyon idegesített, de még ezt se kiáltom ki negatívumnak, mert elérték vele, hogy el akarjam olvasni a következő részt: még az utolsó oldalon se jönnek össze a főszereplők, pedig nagyon is össze illenek.
Többet nem igazán tudok róla mondani, mert ugye bár nem most olvastam, és nem akarok butaságokat beszélni, ha esetleg rosszul írok valamit.




A teljes kihívás: 
1. nap – A legjobb könyv, amit a múlt évben olvastál 
2. nap – A könyv, amit háromnál többször olvastál el 
3. nap – Kedvenc könyvsorozatod 
4. nap – Kedvenc könyved a kedvenc könyvsorozatodból 
5. nap – Egy könyv, ami felvidít 
6. nap – Egy könyv, ami elszomorít 
7. nap – Egy könyv, amit szerinted alulértékelnek 
8. nap – Egy könyv, amit szerinted túlértékelnek 
9. nap – Egy könyv, amiről azt hittem, nem fogom szeretni, de a végén mégis másképp alakult 
10. nap – Kedvenc klasszikus könyved 
11. nap – Egy könyv, amit utáltál 
12. nap – Egy könyv, amit régen szerettél, de már nem 
13. nap – A kedvenc íród 
14. nap – A kedvenc könyved a kedvenc íródtól 
15. nap – Kedvenc férfi szereplőd 
16. nap – Kedvenc női szereplőd 
17. nap – A kedvenc idézeted a kedvenc könyvedből 
18. nap – Egy könyv, amiben csalódtál 
19. nap – Kedvenc könyved, amit megfilmestettek 
20. nap – Kedvenc romantikus könyved 
21. nap – Kedvenc könyved a gyerekkorodból 
22. nap – A kedvenced a birtokodban lévő könyvek közül 
23. nap – Egy könyv, amit már régóta el akarsz olvasni 
24. nap – Egy könyv, amit jó lenne, ha többen elolvasnának 
25. nap – Az a karakter, akire a legjobban hasonlítasz 
26. nap – Egy könyv, ami megváltoztatta a véleményedet valamiről 
27. nap – A legmeglepőbb csavar egy történetben / a legmeglepőbb befejezés 
28. nap – Kedvenc könyvcímed 
29. nap – Egy könyv, amit mindenki utált, de te szeretted 
30. nap – Minden idők kedvenc könyve 
+31. nap- A legelső könyv amit elolvastál


Ha kedvet kaptál hozzá, csináld meg te is! Én innen szereztem → http://moly.hu/zonak/30-1-napos-konyves-kihivas


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése