2016. június 26., vasárnap

The Social Media book tag

Először is nagyon szeretnénk meg köszönni Ciarának, hogy gondolt ránk.♥ Először az én válaszaimat (Blair) fogjátok látni, aztán jön Giger.


Mellesleg ez a borító jobban tetszik, mint a magyar
Twitter - A legrövidebb kedvenc könyved

Egy kicsit elkellet gondolkodnom, hogy milyen rövid könyveket olvastam, és akkor hirtelen beugrott Cassandra Clare - Igaz szerelem (és egy első randi) című könyve, ami lezárja a Bane-krónikákat. Imádom, mert hatalmas Malec fan vagyok!!





Azonban tényleg szép borítója van,
meg kell hagyni.

Facebook - Egy könyv, amit mindenki rád akar tukmálni

Nem mindenki, csak a drága Giger. Ez pedig Kiera Cass - A Párválasztó című sorozata. És hiába is erőszakoskodik nem fogom elolvasni, legalábbis nem nagyon tervezem, ugyanis nem szeretem a szerelmi háromszögeket (kivéve írni, muhahaha).






Tumblr - Egy könyv, amit azelőtt olvastál, hogy menő lett

Ez pedig nem más, mint az Az éhezők viadala. Amikor elolvastam az első könyvet, akkor a film, és ez a hatalmas nagy rajongás érte még a Holdban se volt. Azóta nem is láttam a filmeket, mert meg akarok maradni a saját kis képzeletemben ezzel kapcsolatban.




MySpace - Egy könyv, amire nem emlékszel, tetszett-e vagy sem

Őszintén ilyen nincs. :D Rengeteget gondolkoztam ezen, de egy se jut eszembe. Mindig meg volt a saját véleményem a könyvekről. Vagy jó, vagy rossz.


Youtube - Egy könyv, amit remélsz, hogy meg fognak filmesíteni egyszer

Nem film, inkább sorozat. Hiányzik Magyarországból egy jó kis magyar, tiniknek való sorozat. Habár nem szeretem a magyar filmeket, ezt mégis megnézném. Ez pedig nem más, mint Leiner Laurától a Szent Johanna gimi sorozat.



Instagram - Egy könyv, aminek annyira szép a borítója, hogy muszáj volt felraknod Instagramra

Valójában csak azért raktam fel instagramra, mert kritikát írtam róla, de viszont tényleg nagyon tetszik a borítója. Ez a könyv pedig Julianne Donaldson-tól az Edenbrooke.






Goodreads - Egy könyv, amit mindenkinek ajánlanál

Ez pedig J.K.Rowlingtól a Harry Potter sorozat. Mindig is nagy kedvencem volt, és ezek olyan könyvek, amiket bármilyen könyvben el lehet olvasni. Kortalan.




És akkor jönnék itt én is, Giger, mert még nem volt elég belőlem az a hat nap :D


A borító, jegyzem meg, katasztrófális :D



Twitter - A legrövidebb kedvenc könyved

Elsőre nekem is a Bane krónikák ugrott be, de nem akarok ismételni, szóval választottam mást. Mindössze 240 oldal körül van, és ez pedig Dan Krokos - Hamis emlékek. 
Egy nagyon jó és izgalmas könyv, szerettem a szereplőket és a cselekményt... Mindent. 
Néhány óra alatt elolvastam, és imádtam. A szereplőket, a történetet, mindent. Ha épp nincs mit olvasnotok, de ídőtök sincs sok, akkor mindenképpen ajánlom. 




Facebook - Egy könyv, amit mindenki rád akar tukmálni

John Green - Csillagainkban a hiba. 
"Olvasd el", "gyönyörű történet", "én imádom", stb... Meg sem tudom számolni, hányan mondták már nekem, hogy ezt mindenképpen el kell olvasnom. A filmet megnéztem, és eldöntöttem, hogy nekem a rákból bőven sok annyi, amivel az életben találkozok, nem akarok róla még olvasni is. Így látatlanban is utálom ezt a könyvet, már csak a témája miatt is, szóval nincs az az isten, hogy elolvassam. 



Tumblr - Egy könyv, amit azelőtt olvastál, hogy menő lett

Oké, ezen elég sokat kellett gondolkodnom. Amiket olvasok, azok általában már akkor népszerűek, amikor olvasom őket, vagy azóta sem lettek azok. Ami talán ismertebb azóta, az Lissa Price - A testbérlők c. könyve. Nekem eddig kétszer sikerült elolvasnom, de megmondom őszintén, nem is emlékszem, miért szerettem ennyire, szóval megint újra kéne olvasni. Azóta talán egy kicsit ismertebb, és annyira tisztán emlékszem, hogy a világát imádtam. Mármint, nem élnék ilyen világban, de értitek ti. 


MySpace - Egy könyv, amire nem emlékszel, tetszett-e vagy sem

Lauren DeStefano - Hervadás. És most is csak azért tudom, hogy mi volt a véleményem, mert elolvastam moly-on az értékelésemet :D Egyébként teljesen kiesett. Így már minden beugrott, de nem emlékeztem, hogy tetszett-e. Annyira emlékeztem, hogy a főszereplőt szerettem, de mintha a sztorival vagy a hangulattal lettek volna gondjaim, meg a végkifejlet sem ugrott be... Én nem tudom, rövidzárlat :D 
Annyi biztos, hogy régen azt írtam, hogy tetszett, és ahogy felidéztem mi van benne, még most is tetszik. Csak azt sajnálom, hogy a többi része nem jelent meg magyarul. 




Youtube - Egy könyv, amit remélsz, hogy meg fognak filmesíteni egyszer

És az eredeti borító ezerszer jobb, mint a magyar, szóval a magyart
nem is voltam hajlandó idetenni :D
Ezen is sokat gondolkodtam, mert amit nagyon szeretek, azt nem szeretném, hogy megfilmesítsék, mivel az szinte mindig csalódás. De tegyük fel, hogy tökéletes adaptációról beszélünk, és akkor ez Lauren Oliver Delírium trilógiája. Hatalmas kedvencem, és valahogy ez az a trilógia, amit remekül el tudok képzelni a mozivásznon. 



Instagram - Egy könyv, aminek annyira szép a borítója, hogy muszáj volt felraknod Instagramra

Most azért be kellett lépnem Instagramra, hogy megnézzem, milyen könyveket raktam fel. :D 
Igazából nem sok könyvet raktam fel, pedig egyszer volt egy olyan kósza gondolatom, hogy mindent lefényképezek, amit épp olvasok, de aztán ezt valahogy el sem kezdtem. Mindenesetre ez most Cassandra Clare - Az angyal (most mit vártatok). Az is igaz, hogy nem ez a kedvenc borítóm a trilógiából, de a többit nem fényképeztem le, szóval maradt ez.




Goodreads - Egy könyv, amit mindenkinek ajánlanál

Azóta kapott új borítót, de nekem még ezzel van meg.
A Tolkien-rajongóknak minden joguk meglenne hozzá, hogy megkövezzenek, ha ide nem J.R.R. Tolkien Gyűrűk Ura trilógiáját írnám. Mindenkinek kötelezővé tenném, főleg azoknak, akik szeretik a fantasyt, mert enélkül a műfaj nem is lenne. Nem véletlenül nem írok soha ezekről a könyvekről - egyszerűen nem tudom megfogalmazni, amit a trilógiával kapcsolatban érzek. Nem is csak a Gyűrűk Urával, hanem az egész világgal. 



És akiknek tovább küldjük → Eve's Seven ♥ 

2 megjegyzés: